onsdag 8 december 2010

Diggilo diggilej

alla tittar på mej när jag går i mina röda skor.

Det hände igen! Begäret slog sina lömska klor i mig, fyllde min kropp och bröt ut snabbare än vinterkräksjukan. Jag måste ha dem! Ett par fantastiskt vackra röda kängor som jag hittade på heppo.se Jag kunde inte tänka på annat, de skulle bara bli mina. Ett par klick och inmatning av Visakortnumret var allt som behövdes. Och efter bara två dagar spelade mobilen en magisk trudelutt, för att göra mig uppmärksam på ett SMS där det stod att mina fantastiska skor fanns att hämta på ICA. Och nu står de här i hallen och är bara alldeles, alldeles underbara.

Shopping är verkligen en oslagbar metod att råda bot på leda och tristess.

2 kommentarer:

  1. Snygga och alldeles underbart varma säkert!

    SvaraRadera
  2. Ja de är faktiskt varma. Jag har varit ute en hel del idag och inte frusit det minsta om tårna. Sen är de lite för stora, men då kan man ju ha extra sockar om det blir jättekallt. Så de är helt enkelt perfekta!

    SvaraRadera