måndag 26 augusti 2013

En insikt som leder till comeback

Plötsligt var det så självklart. Uppenbarelsen drabbade mig i köket denna måndagseftermiddag. Täckelsen föll. Känslan över att jag hittills varit så korkad blandades med glädjen över denna insikt som förvandlade tillvaron.

Klart att Blogger finns som app!

Jag har inte fått någon ordning på mitt bloggande på länge. Viljan finns men kroppen är svag. Sonen har tagit min dator som gisslan och jag har ändå ingen ro att sitta och skriva som förut. Twitter är inget för mig men jag har lust att miniblogga. Och nu är det möjligt. I mobilen. Här är första exemplet på detta och ni får ha överseende med att jag inte behärskar alla finesser än. Men, jag är tillbaka! Och jag har ett spännande projekt på gång som förhoppningsvis ska kunna följas här.  I'm so excited!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar