måndag 23 juni 2014

Plötsligt händer nog ingenting...

Jag har inlett ett fullständigt meningslöst, oseriöst och ovetenskapligt experiment. Jag ska skrapa en Trisslott i veckan resten av året och se om jag går back eller inte. Jag gissar att det blir förlust men man vet aldrig. Det började i alla fall bra förra veckan då jag köpte den första lotten och vann 2×30 kr vilket innebar att jag fick två nya lotter och alltså inte behöver köpa någon den här veckan eller nästa. Mina egenhändigt och flexibelt utformade regler säger att alla mindre vinster ska gå till nya lotter så att jag lägger ut så lite pengar som möjligt. Det är helt genomfånigt och jag har ingen annan anledning att göra det än att det är en kul grej. Och så fick jag ju något att blogga om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar