lördag 2 mars 2013

Till minne av en vän

Det finns så mycket att säga men jag nöjer mig med ett ord.
Tack.
Tack för all glädje du spridit.
Tack för att du var en sån där ovanlig människa som utstrålar en genuin godhet.
Tack för allt du förmedlat genom den musik du skrivit och framfört.
Tack för allt du lärt oss om meningen med livet
genom det du skrivit på facebook under den sista striden mot sjukdomen.
Tack för att du hjälpt mig hitta självförtroendet i sången.
Tack för din humor.
Tack för din finurliga klokhet.
Tack för att jag fått vara din vän och sjunga med dig.
Tack för sången på vår vigsel.
Och tack för att du tillsammans med ett par andra personer fått mig att upptäcka Vibafemba.
Den här är för dig.




Änglarna i himlen kommer att få sjunga fantastiska arrangemang tillsammans med dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar